Twitch Türkiye'nin Popüler Yayıncısı Olan Anna Deniz, Yayın Hayatını Bıraktığını Açıkladı!

Twitch Türkiye'nin Popüler Yayıncısı Olan Anna Deniz, Yayın Hayatını Bıraktığını Açıkladı!

Twitch Türkiye'nin Popüler Yayıncısı Olan Anna Deniz, Yayın Hayatını Bıraktığını Açıkladı!

Twitch Türkiye'nin popüler yayıncısı olan Anna Deniz Şaylan, bugün bir açıklama yaptı. Yaptığı açıklamada Twitch hayatına son verdiğini açıkladı. Anna Deniz, ara vermesinin sebebi farklı alanlarla ilgilenirken kendisini daha keyifli hissetmesi olarak paylaştı.

Dijital yayın platformu olan Twitch ülkemizde oldukça popüler bir durumda. Birçok yayıncı platformda yaptığı yayınlardan dolayı milyonlarca hayran kitlesine sahip. Türk Twitch yayıncılarından biri olan Anna Deniz Şahlan, yayınlarındaki samimi ve sevecen tavrından dolayı hayranlarından oldukça sevilen biri. Kısa sürede büyük kitleye ve takipçiye ulaşmayı başaran ve Twitch alemi tarafından konuşulan isimlerden birisi olan Anna, bugün takipçilerini üzecek açıklama paylaştı.

Twitch platformunda yaklaşık 830 bin takipçisi olan Anna Deniz, Twitter hesabından yaptığı açıklamada yayın hayatına son vereceğini paylaştı. Bunun nedenini ise Anna, kendisini farklı alanlarla ilgilenirken daha keyifli hissettiğini belirtti. Anna Denizin, sosyal medyadan yaptığı açıklamalar şöyle;

"Sevgili chatim. Bugünden itibaren yayın hayatıma en azından şu an ön görebildiğim kadarıyla son vermeye karar verdim. Buna neden olacak hiçbir kötü olay gerçekleşmemesiyle artık kendimi farklı alanlarla ilgilenirken daha keyifli hissettiğimi fark ettim."

"Bana verdiğiniz tüm emekler için teşekkür ederim. Geçirdiğimiz 2-3 yıl benim için öğretiler dolu oldu. Hepinizi ayrı ayrı seviyorum ve teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız. Buralarda yine aktif olacağım. Ama twitch şimdilik ara verdiğim bir platform olacak."

"Anlaşınız için şimdiden teşekkür ederim. Hepinizi biraz buruklu ve üzüntüyle ama geçirdiğimiz güzel ve komik zamanların sevinciyle kocaman öpüyorum." açıklamasında bulundu.

Siz bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz? Twitch platformunu kullanmakta mısınız? Alt kısımdan yorum yapabilirsiniz.

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski